Högre växel!

Har legat i sängen i dag och funderat på hur jag ska kunna lägga in en högre växel för att få bra viktresultat och komma tillbaka i träningsform igen.... ni tror det säker inte med jag har en gång varit en riktigt träning "tönt" som tränar 6 dagar i veckan etc...haha... nu är man en tjockis som bara tycker det är jobbigt att GÅ till affären.

Men när man tränade så mkt kände man sig allti stark fysiskt och psykist och man var alltid pigg :). Man utmande sig själv hela tiden till att klara olika saker. Jag är fortfarande samma tävlingsinriktade människa ( som tur är) så PCOs SKKKKKaaa inte få vinna.

Jag måste lägga in en högre växel och jag har bestämt att göra det genom att sätta upp ett antal mål för varje vecka :)

V.36 - det lilla extra

* gå tre morgon promenader mellam 45-60min, innan jobbet
* 3 kvällspromenader 60 min
* 3 styrke pass för överkropp 30-40min
* dricka 2 stora glas vatten innan varje måltid ( dricker som en kratta)

vi börjar med detta.... tur att det inte är förren måndag :), planera en vecka i taget.... annars orkar man aldrig...haha.. spänande
Anna:

Härligt tänk! Nu kör vi! :-D

Svar: :)
Alex

Kommentera inlägget här: