från toppppen till botten!!

 
alltså jag halkade på en isfläck i går... sedan blev hela dagen skit( även maten)!!!
 
Gick ut och gick mammas runda i går ( helt kass tycker jag, då det inte vara några backar, hade behövt springa om jag skulle få jobba riktigt mkt) Blev lite svettig det var allt, men när vi kom till slutet så halkade jag på en isfläck ( var fan riktigt pisamt) låg raklång med magen på marken. Tur att man har gått ner lite annars hade väl hela huvudet hamnat i marken, nu kunde man ändå ta emot rätt bra med händerna ( händera är inte snygga i dag)
 
Det gjorde inte ont när jag ramlade, även om jag skrapade upp en hand, tyckte mest det var pinsamt faktiskt så jag kom upp ganska snabbt igen. Men när vi kom hem till mamma fick hon lägga om en hand ( var rätt mesig då, hatar skrapsår, det svider så jävla mkt) Sedan åkte jag och mamma iväg och handlade min mat till nyår, när jag stod i kassan började jag må illa och få tillbaka den där huvudvärken jag hade i går.( By the way mamma påstår att hon inte kunde äta mint när hon var yngre för hon fick alltid huvudvärk av det....skumt skumt, jag äter aldrig mint i vanliga fall och nu lär jag i alla fall inte göra det fler gånger heller för fan vilken migrän jag fick efter det i går)
 
Men i alla fall efter vi handlade fick mamma hjälpa mig in med kassarna för jag var så kass och svettades. Det kunde inte varit en hjärnskakning för jag slog aldrig i huvudet. Men jag tror att jag sträckte mig typ i nacken eller något  när jag föll så det låste sig och jag därför fick värsta migränen i går. Klockan var typ 16.00 och jag låg i sängen och var ass kass ( hade bara ätit två knäckisar med ost innan promenixen) tänkte att jag tvungen att äta något, dock inte mat för jag mådde skit illa.... jo vad gör smartisen då tar 100gram polly ( har köpt ganska mkt godis till nyår). Låg i sången från 16.00 till 5.00 på morgonen och kollade på tv och hade ass ont, bättre nu när jag vaknat ingen huvudvärk längre.
 
Men min mat i går var verkligen från toppen till botten även om jag klarade mig under min kalorigräns så var kalorierna rena skiten.
 
 
frukost: två knäckisar med ost
"middag": 100gram polly
"mellanmål": 80 gram sura nappar
"middag": 80gram djungelvrål
Kvällsmat: 50gram polarmacka med 30gram skinka
 
och jag som trodde dagen skulle bli superbra!!!!!!
 
Herr A kom hem igår för att jag var så dålig, skulle städat här igår, men det blev inte av så herr A får göra det i dag istället, vi får gäster i dag..... är verkligen inte på humör för det!!
 
Har vägt mig i dag, rätt nöjd, vet inte om jag ska skriva i dagens vikt eller vänta till i morgon. Blir lite jobbigt med gästerna om de sover i vardagsrummet, vill inte springa ut naken och väga mig på morgonen.....haha.. vi får se var de kommer att sova :)
 
 
 
 
Fertilitetsresa:

Hoppas det nya året blir bättre!! :)

Svar: ja det får jag 2013 är verkligen ett roligt år.
Alex

Mojja:

Det kan bara bli bättre kära du!!! Vänd det negativa till det positiva även om det är jävligt svårt!!
Gott Nytt År!!!
Ser fram emot å fightas i BOL 3 i vår!!!

Svar: hehe... jag med ska bli kul
Alex

113:

Det viktigaste när man ramlar är ju alltid att ingen ser en ;)
tänk så fjantigt! men nog tänker man så=)

Svar: sant;)
Alex

Köttbullen:

Hahaha, älskar ditt matintag! :D Så skönt! Men det innehåller ju inte så mycket näring... bättre lycka en annan dag. :)

Hoppas handen läker till sig fort. Det är skitpinsamt när man druttar omkull. Speciellt när man väger för mycket (tycker jag iaf) för man känner sig så extremt klumpig och ful. Det är ju inte direkt smickrande att dratta på röven eller magen, haha. Men det händer ju alla.

Svar: haha.. ja får väl vara glad att det var inom min kalorgräns i alla fall :) och ja det var ett riktigt tjockisfall...haha ...
Alex

L:

gott nytt år.hoppas nästa år blir bätter. kram

Svar: gott nytt år på dig med, jag vi får hoppas på ett bra 2013 nu:)
Alex

Viktkamp:

Vi klarar detta!! =) Tillsammans är vi starka!

Svar: Ja vi ska fixa det, tsammans är vi verkligen starka :)
Alex

Kommentera inlägget här: