slutade in så bra!

ja har blivit knäpp åkte till affären och handlade som om jag aldrig skulle få äta något mer...... de blev inget godis dock,,, men tyvärr inte mkt bättre
 
middag blev 3 st lussekatter och 3 st salamimackor ( jag som annars aldrig äter mackor!!?????)
 
Alltså vadå hjärnspöken :/
 
Mamma ska åka och handla sakerna i morgon ...SKYNDA SKYNAD... innan jag blir mer pucko...haha
Anonym:

Ajdå! Men det blir så ibland nu jävlar är det snart nya tag ;) du skulle börja pulvra iorgon va?

Svar: på fredag kör jag:)
Alex

Sanna:

Det är sånt som händer,du kommer tillbaka!

Köttbullen:

Kram på dig! Nya tag. Alla trillar dit då och då, det viktiga är ju att resa sig direkt och inte fastna (vilket är lättare sagt än gjort, tycker jag). En kväll med onyttigheten är inte någon större fara för kroppen och vikten. Störst skada gör den på psyket. Men kom igen nu. :) Idag fixar du en bra dag, och sen blir det pulver för hela slanten.

A:

Lussekatt som är så gott!!

Kommentera inlägget här: