vellllllllllllllllande

kan inte bestämmmmmma mig hur jag ska göra med väskan... jävlaaaa vellllllll.... hur kan man dregla över en väska????? rätt löjligt igentligen
 
 
tycker fortfarande den är sjukt snygg.... kanske ska de bli en belöning om fixar 100kg till london :)
Men sedan tänker jag... hallllååå den är en jävla väska.... finnnnnns bättre saker att lägga pengarna på... tror jag får gå på känslan när jag väl står i affären :)... låter dock lite farligt...hehe
L:

Tjusig! Är själv i valet och kvalet över vad jag ska unna mig när jag väl nåt mitt största mål.. 13 kg kvar nu och jag kan fortfarande inte bestämma mig!

Kattis:

Jag säger KÖP! Alltså du kommer ju ångra dig om du inte gör det! Så beställer du den från internet när du är hemma och så blir det dyrare med frakt och skit :P jojojo köp! Om känslan i affären är rätt då :)

Svar: :)
Alex

Kommentera inlägget här: