kassssssst väder!

Alltså jag tror jag staffas i dag för att jag inte gick ut och gick i går, de är typ storm ute, när man tittar ut :(
Ska i alla fall försöka mig ut i dag efter mötet ( händer lite på vågen om jag inte tränar)
 
Väldigt omotiverad till att jobba i dag,fy.......... vill hem och sova.... HÖSTEN ÄR HÄR
 
Längatar till torsdag..ska på massage klockan sex......myssssss. sedan ska jag fixa håret och nglaran på min lediga dag på fredag och självklart gå min promenix:)
 
Är det någon som testat en sollampa??????, typ som är bra att använda för höst depp, lite nyfiken och veta om det hjälper.
veronica:

Helluu :)

Jag är inte heller någon direkt vinter dyrkare så solen får gärna komma tillbaka nuuu och det är fort!
Jag har inte provat men har hört en hel del possitivt om sollampor. Ge den en chans tycker jag.
Önskar dig en fin em

Svar: tack, ja.... jag får nog kolla närmre på det :)
Alex

Kattis:

Jag har en sollampa, en energylight från philips. Jag upplever absolut att det f

Kattis:

Jag har en sollampa, en energylight från philips. Jag upplever absolut att det funkar, jag blir piggare av den! :) jag ångrar inte att jag köpte den fast den kostade ganska många tusenlappar när jag gjorde det.. välinvesterade pengar.

Svar: oki, får nog kolla upp det lite mer då... kan behövas här :)
Alex

Sanna:

Jaha det är därför det är sånt skit-väder hos mig me, jag blir straffad för min jättesvacka!? Haha :P

Svar: vi alla har svackor, du fixar det :) pepp pepp
Alex

Kattis:

När jag köpte min hade jag haft två höstvintrar med ren depression, alltså jag låg bara och grät i min säng tills mamma släpade mig till doktorn där jag fick medicin som slog ut dom värsta dalarna. Jag har alltid varit väldigt låg på vinterhalvåret och helst hållt mig undan allt men dom åren var extrema, hade inte överlevt utan medicin. Sen tror jag det var mamma som berättade om lampan och så köpte vi en och sen dess har jag inte ätit medicin för min depression.. jag vet inte om det är enbart lampans förtjänst men den har helt klart hjälpt! Jag känner mig piggare både DIREKT, alltså om jag sätter igång den på morgonen är jag piggare under dagen. Och även på längre sikt så om jag anvädner den varje dag i en vecka så behöver jag inte använda den kanske nästa vecka för det har liksom lagrats pigghet. Jag har alltid igång den ca 2 timmar och sitter väldigt nära den. Ja ursäkta för att jag ramblar på med hela min livshistoria haha men jag är väldigt nöjd med mitt köp, har inte ångrat den en sekund och den är klart värd varenda krona.

Svar: hmmmm... var kan man köpa dem?
Alex

Kattis:

Jag köpte min på webhallen.com men det ser inte ut som att dom har den längre :/

Svar: oki, får kolla runt lite
Alex

Kommentera inlägget här: