AAAAAAAA!!!!!!!!!!

Skiter ifall det blir plus på vågen i morgon, jag är så JÄVLA GLAD!!!!!!!!!!!!!
Jag fick min mens idag ( nä.. jag är inte knäpp.....det är inte direkt något man är glad över i vanliga fall... jag vet ..hehe) Men som jag tidigare berättat så försvann min mens i 7 månader ( när jag vägde som mest) och så när jag la in 110% på kosten och träningen i juli, som kom den tillbaka i augusti.... visste inte om det bara var en engångs företeelse... på att kroppen reagerade positivt på min "livstils" förändring..... Men i dag kom den igen ( har anteckant datumet i min almenacka) kanske är den tillbaka ???!!!! vem vet... ska kolla nästa gång den kommer... hade varit så skönt om den börja bli regelbunden... ett tecken på att kroppen mår bättre :) :)
 
Har varit extra sugen i helgen och alla tecken på att den ska komma, men har inte fatta det, eftersom jag har varit van vid att vara utan den :).... det kanske blir ett plus på vågen i morgon, men vet ni vad DE SKITER JAG I, HAHAHA
 
Helt sjukt att man kan bli så glad över något man hatade att få innan, man tar en del saker i liver för givet :/
Jag har ätit glass i dag 7 st Magnum after dinner... fatta 7 st = 700 kalorier... men nu glömer jag den här dagen och tar nya tag i morgon. Tycker mitt intag av kalorier i snitt per dag den här veckan har varit oki, trots den här skitdagen. Netto intaget av kalorier per dag har varit 1199 ( mat-träning i kalorier)
 
Så glad i dag :)
 
Kattis:

Åhh! Va kul! Hoppas hoppas det håller i sig!! :)

och snittintaget av kalorier var ju asbra!

Svar: jo det är helt oki, men slappat lite väl med maten nu... ska ta tag i det i morgon
Alex

Joline:

Va underbart! Jag är glad för din skull och jag hoppas att mensen är här för att stanna ;)

Svar: ja jag hoppas verkligen det :)
Alex

ZtorZillen:

Hm...glad för din skull! Grattis! Får du mycket värk också? Jag har fått byta p-piller som skulle hjälpa symptomen i PCOs, menade min gynekolog...vettefan, för nu har jag mer ont än vad jag haft innan..men jag har också fått mer regelbunden mens sedan jag började motionera mer regelbundet! :D Heja dig!

Svar: nä jag har inte fått någon värk, hoppas jag slipper det :/ Vad har du fått för p-piller? Har du varit utan din mens länge, eller är den bara oregelbunden?
Alex

ZtorZillen:

SV: oregelbunden...och hoppar ibland över flera månader i sträck..

Svar: oki, ska kolla min nu och ser om den blir regelbunden... hoppas på lite tur :) måste man ju också få ha ibland
Alex

Kommentera inlägget här: