Det blev bättre.....

Seriöst... man funkar inte när man sovit dåligt. Jag sov borta i går, då herr A hade killkväll och jag sover väldigt dåligt när jag inte får sova hemma. Spelar ingen roll om det är på världens finast hotell, sover bäst hemma. Så jag var ganska trött när jag kom hem runt kl 11. Slängde samman korv och makaroner och fråga mig inte varför!!! men den rätten slutade på 594 kalorier . SVINNNNNNN mkt... och då var det 3 skivor falukorv och inte specielllt mkt past. Sedan en timme senare åt jag upp de sista av godiset från i går ( helt korkad är jag, skulle slängt skiten) vilket blev 150gram godis för  534kalorier.... wiiiiiiiiiiii...
 
Var redan trött från början men med den kolhydratsbomben så somnade jag gott......vaknade vid typ 5 och ringde mamma.... så hon och jag gick en promenix på 75minuter..... tur det..... för annars hade jag väl tryckt i mig något mer. När jag kom hem så slängde jag i mig morötter och min mumsiga dipp..... och nu får det räcka med ätandet i dag.... kalorierna blev ändå inom gränsen, men det var ju bara för promenixen :)
 
 
Men ja ......verkligen en kassa dag, inte ätit regelbundet och bara fel saker..... tur att det är en dag i morgon. Ska börja den dagen rätt :)
 
nu  ska jag bara slappa och läsa bloggar och se på tv.... längtar fortfarnde efter herr A :(
Kattis:

Du hanterade nog dagen på det bästa sättet som finns! Lite sömn och motion :)

Svar: jo det har varit en skum helg, men fick förklaringen i dag:)
Alex

Snöflickan:

Se det som så att det kan bara bli bättre :-)
Hejja dig i morgon är detta glömt och det är en ny dag med nya möjligheter

Svar: sant :)
Alex

Kommentera inlägget här: