Recept

Väldigt god, brukar ha kassler till, vid sidan av eller steker och lägger i gratängen ....mums :)
Joline:

Det där lät ju inte alls tokigt! Men det skulle nog bli väldigt svårt att få killen att äta det med mig mig till middag ;)

Svar: min med, men ett tips om du kokar blomkålen och brocolin och purjulöken innan i köttbuljon och salt, så de får lite sälta, så går det nog ner ;)
Alex

Valbona:

Så gott det låter, tror detta skulle bli en hitt i min familj :-)

Svar: j du måste pröva, fast glöm inte att koka grönsakerna i köttbuljon oc salt, blir inte så gott annars... fast det är bara vad jag tycker :)
Alex

Kattis:

Vi brukar köra antingen broccoli eller blomkål och sen creme fraiche, en buljongtärning och riven ost bara - asgott! :) men nästa gång får jag nog testa med både broccoli och blomkål. Älskar ju både och.

Kattis:

Med creme fraiche blir det nog lite mer kalorier än med vetemjöl & mjölk, men det blir mindre kolhydrater så man får väl väga vilket man prioriterar där :P

Svar: nice, de ska jag nog pröva med någon gång :)
Alex

Kommentera inlägget här: