regn

kollat vädret för veckan... set oki ut.... NOTTTTT... ska ju regna hela veckan typ.... hoppas man kan gå promenix ändå..:/
Snöflickan:

Klart man kan på med stövlar och regnkläder bara ;-)

Sv: oj vilken fråga jag ser det mer som att jag är nöjd för alla jag tappar just nu.
Men jag väger 3 silvrigt så jag hoppas ju på många.
Hur mycket ska du själv gå ner?

Svar: jag ska gå ner ca 50 kilo
Alex

Kattis:

Är du gjord av socker eller, det klart att man kan gå ut och gå även om det regnar ;) (nää jag förstår dig, man är inte direkt lockad att gå ut och gå när det är sånt här väder)

Svar: hatar regn, men i morgon är ett måste minst 1h :)
Alex

ZtorZillen:

Suck..samma prognos här också :( Men har man hund som jag, så måste man gå ut i alla fall!

Svar: ja det är väl bra att du kommer ut, imorgon ska jag i alla fall gå en promenix...hittar säkert en lucka :)
Alex

Kommentera inlägget här: