hemma!

skönt å vara hemma i dag, kört mamma till båten, den ska sjösättas :) varit och handlat, städat lite.... och inte ätit något godis än.... det går bra u ;)
 
Fast jag har märkt en stor skillnad på sug då jag går på tabletter, under renoveringen med badrumet så har jag till 75% glömt ta min tabletter eller helt enkelt skiti i det, varför? vet inte... inte orkat brå mig.... har gått på dem en vecka nu och det har ENORM påverkan på mitt sug, suget är till 70%borta... gött gött.... ska inte skippa dem mer alltså :)
 
Ikväll blir det hemgjord pizza, skinka, mozzarella, oliver, tomater och vanlig ost :)..... shit nästa vecka börjar jag räkna kalorier igen, hoppas det funkar bra då... känner mig mer stabil nu, när jag har ett färdigt hem.
 
hoppas ni har en bra dag :)
Kommentera inlägget här: