SEGT!

Är på jobbet nu och det är sjukt lite att göra, sååååååå tråkigt,  tror faktiskt jag ska säga till chefen att jag vill ha tillbka min gamla bokföringskunder igen. Det är så få revisioner på hösten, så jag måste komplettera med något... annars dör jag eller så får jag ingen lön...haha.
 
Längtar så till nästa vecka...... tänka att jag redan är i vecka 20 då! Halva tiden har typ gått...... fatta... på måndag ska vi och slutbisiktiga lägenheten och på onsdag ska vi på det stora ultraljudet, då hoppas jag att jag får redan på om det är en tjej eller flicka...iiiiiwwiiiii. lite lättare att köpa saker när man vet vad det är för kön :)
 
En barnaffär(kedja) har gått i konkurrs ( barnens hus) så jag var där och handlade en del, blev sjukt mkt saker... det var 30-50% På sakerna, vilket var helt oki. Handlade massa nödvändiga saker, blev väldigt mkt pengar 5000kr och då ska jag ändå åka till ullared och handla med...haha... helt sjukt vad saker kostar mkt. men grejen är att jag köper allt på en gång och inte lite i taget, vilket även min mamma påpekade ( men gud vad det är dyrt med barn). När jag tänker på det så har jag väldigt tur ( förutom att jag är fet...haha) Jag har den ekonomiska möjligheten att kunna köpa allt på en gång, vilket inte min mamma hade när jag var liten..... hon fick mig när hon var 18år och fick kämpa för att få det att gå runt, så jag är tacksam över hur bra jag lyckats få det, även om man glömer bort det ibland.
 
Men ialla fall, folk är verkligen dummmmmmma i huvudet ... hur kan man ta med sig bebisar till en sådan försäljning, folk var helt hysteriska i kön, barn och barnvagnar klämdes och folk skrek. Jag hade aldrig tagit med mig min unge till något sådant och nu i efterhand när jag vet hur lång tid det tog, hade jag inte gått heller. De tog 1 h att komma in och sedan 4h!!!!!!!!! i kassakön... helt sjukt... kom 9.30 och var ute ur affären kl 16.15. Kommer aldrig mer gå på något sådant..... går ju i vanliga fall inte äns på reor för jag klara inte av mkt folk.
 
Mamma sa att de såg ut som jag gått ner i ansiktet, men de tror jag verkligen inte... har inte vägt mig, får ångest av bara tanken. Vill bara att bebisen ska komma ut frisk och glad så jag kan börja hårt med vikten igen:) går även som en pensionär nu, har ont i svanken ...blä
Hannanas:

En tjej eller en flicka? En felskrivning eller är det ditt undermedvetna som redan vet? =) En undersökning visade att 70% av gravida kvinnor gissade rätt kön innan förlossningen.

Svar: nja, jag tror jag ville ha en flick, men nu lev det en pojk och jag är ändå glad för det :)
Alex

Mammatea:

Lycka till på RUL!

Svar: tack:)
Alex

Anonym:

Haha ja något säger mig redan att du vill ha en flicka, ;-)

Svar: nä det blev en pojke,hehe
Alex

Eleonor:

Förra kommentaren var jag!

Kommentera inlägget här: