klar!.... eller orkar inte mer

Har just gjort färdigt uppgiften till skolan, är helt död.............värsta huvudvärken, så jag gav upp....orkar inte skriva mer. Somnade inte förren kl 4 i går, man blir ju knäpp när man inte få sova. Har i alla fall bestämt att jag inte ska plugga på 3 dagar nu, bara vara..... sedan måste jag sätta igång inför tentan.
 
Håller på att bli knäpp av kylen med, Jm har varit här tvågånger nu... tror ni den låter då? NÄÄÄÄÄääää... serisöt gud måste vilja att jag ska den där kylen som ger mig tinitus. Vi får väl se om jag lyckas bättre nästa gång, ska ringa jm i morgon och se vad man kan göra åt det. 
 
Snar jul, helt sjukt vad tiden går snabbt. Längtar till att trollet kommer nu, för det börjar bli rätt tungt och hans sparkar gör rätt ont nu:)
 
Undra om man får bättre lukt, smak och hörsel när man är gravid.... de känns som jag stör mig på det mesta nu...:)
Kommentera inlägget här: