NJA.....snart är det dax!

Vet inte vad jag ska börja, men det har varit ganska mkt just nu..... tror gravidhormonerna även gör mig lite knäpp.
 
Vad har jag gjort under julen....ätit...sovit...ätit..sovit..ätit..... inte mer än så faktiskt.
Fick även en psykbryt och herr A fick ta allt, stackare......en kombo med att inte kunna sova på fyra dagar och stress inför en inlämingsuppgift, med migrän på det fick mig att fullständigt balla ur :) jaja..... sedan var det ju bara att hoppa upp på "hästen igen" och se glad ut. Blev även ovän med hon som jag skrev uppgiften med, för jag tycker inte hon varit helt rak och ärlig med att hon faktiskt inte hade tid för att göra uppgiften, jag fick lixom sitta och vänta 3 dagar på att hon skulle göra klart uppgiften, men det slutade ändå med att hon inte hade något vettigt att tillföra... jag skrev 4 1/2 sida och hon 1/2 sida. Kände att jag faktiskt kunde varit själv och inte behövt lämna in uppgiften i sista minuten på grund av henne...men jaja.... nu är den inlämnad. 
 
Som det ser ut nu är det två veckor kvar till tentan och min energi är på nolllllllll..... försöker intala mig själv att det är inte hela världen att göra en omtenta i augusti, men det är svårt :) Vill få det överstökat. tentan är den 13 januari, trollet ska komma den 19 januari. tänkt om han kommer tidigare!??? En släkting till herr A fick här om dagarna en liten pojke, han kom en vecka för tidigt ....så det är ju inte omöjligt att min kommer när jag ska göra tentan...haha. Men när jag fick höra att hon fått bebisen fick jag lite småpanik, för jag insåg att snart är det jag... hur ska jag fixa det.... jag kommer dö, spricka...det kanske händer något med bebisen!!!??? Sedan jag jag blev gravid så har jag blivit så orolig av mig, vet inte varför och ännu värre kontrollfreak än vad jag redan är. Det är till och med så jag själv tycker jag är jobbigt....
 
sedan har jag lite ångest över att jag slängt iväg hur mkt pengar som helst under december, men det är ju saker vi måste ha och de var ändå på rea, en del saker ( tänker jag för mig själv)..Det blir bara så mkt när man köper allt på en gång. Idag beställde jag två lampor från märket NUD, väldigt häftiga lampor. Man kan välja vilken färg på sladen man vill och på olika glödlampor...nice nice.... tyvärr är jag tråkigt, så det blev vit/vit...haha
 
 
Sedan har jag äntligen bestämt "tema" på barnrummet, blev så för de hade rea på den wallstickersen som jag titta på så många gånger :) vill att rummet ska vara lite "pojkigt" ( hoppas det inte kommer ut en flicka nu...haha)
 
 
Vi har ganska bra vita väggar så det är enklare att sätta upp sådant istället :) När man tröttnar så kan man byta till något annat snabbt och enkelt...det finns så sjukt mkt att välja på :) Kvar att köpa är en matta som matchar, de får dock bli efter min tenta ( blir nog en enkel ljusblå eller helt grå matta). Beställde även en mobil i samma tema till spjälisen, gillar att de är gjorda i trä..... det som jag tycker är kasst är att armen som ska sitta på sängen är svindyr, jämfört med mobilen....men men... vad ska man göra...
 
Har jag även handlat lite kläder till herr A på rea, på ASOS och sporta more, han behöver lite myskläder....hmmmmmm.... inget till mig själv? NÄÄÄäääää
 
Läser era bloggar, är  dock dålig på att kommentera, men jag har typ ingen ork just nu, knappt jag orkar skriva i min egna blogg :)
 
 
Kommentera inlägget här: