Tillbaka till början!

Ja... som jag tidigare sagt så ska jag köra på samma sätt som jag gjorde i början :) dvs räkna kalorier och träna mkt. Har passat på att fylla på med kolhydrater nu under helgen, haha...... inte att jag svullat i massor med mat och godis, men jag har ätit sådant som jag inte brukar äta så mkt i vanliga fall, vilket jag tycker är helt oki. I dag blev det en smothie med kesella, banan och frysta jordgubbar till frukost, till lunch blev det lite persisk mat hos mamma och sedan blev det lite lördagsgodis till mellanmål när vi kom hem, som ska avslutas med sen middag med min favo köttfärsås och pasta :)
 
Fan vad man går upp i vatten när man börjar äta kolhydrater, helt sjuk faktiskt ..... men men... det är som det är.... orkar inte bry mig om det..... kör på "OLD" Alex ett tag :)
 
Från och med i morgon ska göra som jag gjorde i början skriva upp mina intag av kalorier  i mat och träning, för att fokuser på det ett tag. Var faktiskt lite kul att göra det ett tag i början och jag är verkligen mer motiverad nu, så det blir nog kul ;). Vet inte vad som hänt faktiskt, jag har väl vaknat upp ur höstdeppen......och nu vill jag bara kötta på med allt ..... inget ska få komma i vägen, inte äns ett plus på vågen på måndag.....haha.... FATTTTT YOU GOING DOWN!!!!!
 
Var och handlade på gården i dag, tror jag kommer handla kött därifrån i fortsättningen...... känns bättre :)
Joline:

Va spännande att köpa kött från en gård! Det skulle jag också vilja göra!

Köttbullen:

Nice! :D Vad härligt att höra så mycket motivation. Heja dig!

Madde:

Lycka till nu, super bra heja heja!

Gentle Giant:

Härlig motivation! Heja dig!!! Häng gärna med på min och Minendies utmaning! ;)

Kattis:

Men du, vad tyst du är?! Hur mår du?

Köttbullen:

Ja, var är du? :/

Mojja:

Undrar jag me! Hoppas verkligen allt är ok!

Kommentera inlägget här: