Deppig

Är lite ner i dag.... hela veckan har gått skit dåligt med mat:(
 
Det är 5 arbetsdagar innan jag har semester och stressen är på 100, varför ska de var så svårt att skötta sig under stress, att äta regelbundet och att skippa godis?!! Längtar så till semestern varje dag känns som ett år :( Min mat oxh träning brukar gå som bäst under semestern, varför? Jo för jag har all tid i världen att planera och ta det lungt, att bara vara.....åååå vad jag längtar. Många brukar äta all möjlig skit under semster, typ belöna sig själv hela semestern. Men för mig är bejöningen att vara utan stress och må bra med god och nyttig mat, och lite träning på det :)
 
Fy... inte alls på humör för att skriva, mår verkligen "skit"
 
Vi åker nog till uddevalla under helgen, vill komma bort från stressen i stan, får läsa ikapp mig på era bloggar till helgen.
 
 
kram på er
Viktkamp:

är som dig där.. sköter mig bättre på semestern. Kramar

Svar: jo, men den här har jag bara varit som alla andra....haha... har laddat batterierna för hösten nu:)
Alex

C:

Var inte så hård mot dig själv, fokus framåt, snart semester!

Svar: jo jag har faktiskt bara "varit" under semestern, behövde det
Alex

Linda:

Usch förstår hur du känner dig, verkligen inte kul! Bara att ta nya tag, finns inte mycket mer man kan göra!

Svar: på måndag är det nya tag med vikten i alla fall:)
Alex

A:

Stor kram och ha en fin semester!!

Svar: tack!
Alex

Kommentera inlägget här: