haft ett psykobryt

ja klockan är snart två på natten och jag har haft ett psykobryt på herr A, gapat och gråtit..... jag fixar ite att ha stress på jobbet och kaos hemma, jag måste få ha en frizon någonstans.... är så jävla trött på badrummet, jag ville aldrig gör badrummet från början:( sedan så har jag fått fixa masa styrelsesaker för bostadsföreningen, fast jag inte är med, för herr A orkar inte ( han är orförande) för han är typ slutkörd själv. Jävligt jul att man tar på sig saker som man inte fixar, så jag ska få "städa" upp skiten.... som om jag inte har tillräckligt att tänka på. Är arg och ledesen och jävligt stressad, trött på IDIOT herr A som tar på sig saker han inte fixar ( fast jag sagt att han inte ska göra det, för det blir för mkt)
 
 
HATAR HAN JUST NU, funderar allvarligt på att flytta hem till min vän ett tag så jag slipper skiten.....
 
sedan kommer jag köra om från börja på måndag med kalorier och vikt, fast jag kommer inte ha några förbud för jag märker att ju hårdare jag blir mot mig själv, ju hårdare faller jag. jag ska ite göra sådan stor gej av det. Sedan ska jag nog öka kalorigränsen till 1400- 1500kalorier dag, för  mer än det orkar jag inte just nu med tanke på omständigheterna här hemma och på jobbet. Måste ju ha en realistisk plan...... men nu ska jag bara fira påsk... och vara,,, utan krav... tack för att ni finnnnnns...kram
C:

Ibland behöver man få ett psykbryt för att rensa luften lite. Försök att inte ta på dig mer saker om du tycker det känns tungt. Hoppas du får en bra påsk!

Votivi filii:

Du är i alla fall allt annat än ensam, både när det gäller mannen och när det gäller maten. Känner så igen mig i det du skrivit. Bråkat med den egna manen X antal gånger de senaste veckorna då han inte gjort vad han lovat.

Och när det gäller maten, jag hade inte lyckats gå ner allt jag gått ner om jag hade förbjudet mig själv att äta vissa saker. För då är det, det enda jag vill ha. Hoppas du hittar din motivation och drivkraft - för det är den som är viktigast när det gäller att gå ner i vikt (enligt min mening).
Kram

Kommentera inlägget här: