Jag vet jag vet.......

jag är dum i huvudet som lägger en hel förmögenhet på en väska.... men väskor är min svaghet, det är som "hobby".... haha... kunde ju önskat att jag haft en billigare hobby... typ frimärken :). Så fort jag fått väskan jag vill ha så börjar jag funderar på vad min nästa väska ska bli....öhhhhhh.... jag vet... psyko. Men i alla fall gått i över ett år och längtat efter den här väskan
 
får jag presentera min chanel classic jumbo flap bag, men guldkedja......:)
 
 
 
De finns två olika ytor att välja på, jag valda caviar för den är tåligare, repor syns så tydligt på slät yta.
 
Jag är verkligen töntigt "kär" i den här väskan..... sååååå glad över den... det bästa är att man kan ha den till alla kläder.. finkläder som vanliga slappiskläder.... de ser lika snyggt ut :)... kanske dock inte till onepice ;)..muahahah
 

Nä men seriöst... herr A tyckte från början när han såg den på bild att de var en riktigt kärring väska, men när han fick se den på riktigt tyckta han den var grymt snygg :P . Den finns i fyra storlekar jag valde den näst största för jag vill gärna ha lite saker  i väskan, den största var för stor... så stor att den blev ful faktiskt. De andra två storlekarna under min var också snygga, men lite för små för en vardagsväska tycker jag.
 
När killen från DHL kom till kontoret och lämnad paketet så tror jag seriöst att han blev rädd för mig, för jag typ bara slet paket från och sa att det var till mig och slet upp lådan....haha... killen måste seriöst tro att jag var psyko...
Eleonor:

Snygg, den ska du vara nöjd med :D Jag har aldrig varit en väskmänniska, är väskan för stor så hittar man ingenting i den ;) Om väskan är för liten, så får man inte plats med något istället!

Svar: :)
Alex

Kattis:

Själv bär jag med mig allt i bh:n.. :P haha. Men fan va kul, ääääntligen :D

Celina:

Gud vad fin väska! Jag kom över din blogg just av en slump :) Jag har en LV Neverfull MM som jag fått i present men behöver en som jag kan "stänga" (typ med dragkedja eller annat), så därför tänkte jag sälja den på tradera/blocket. Men så kom jag på att jag kunde googla runt lite och hitta någon genom bloggar som vill köpa en men inte för så dyrt! Därför tänkte jag att jag slänger iväg en kommentar till dig, är du intresserad eller kanske känner någon som är ute efter en (äkta) LV Neverfull får du gärna maila mig så jag kan skicka bilder! Ha det fint!

Svar: tack! hör av mig om jag hör något
Alex

Kommentera inlägget här: