60%

:) ja i morgon går jag in i vecka 25, skönt...för skulle trollet vila koma fram så är chansen ganska stor att den kan överleva med hjälp av vården. jaaaaa jag vet att jag är nojig, men jag kan inte låta bli,speciellt när det hänt så mkt hemskt nu på en del bloggar :(
 
Har fåt papper från auroar ( där man får hjälp om man har förlossningskräck) skulle fylla i hur jag tänker och känner om naturlig förlussoning. Tänker inte dela med mig av min svar, hehe..... men jag kan säga att en nära dödenupplevelse = föda barn.... vet inte hur jag skafixa det, just nu förtränger jag det ganska mkt, men tankarna kommer ibland och då är jag riktigt gråtfärdig.
 
kommer inte räkna kalorier den här veckan heller ( även om jag letatfram vågen) jag ska på kurs en hel vecka, så frukost och lunch kan jag inte väga ändå. Målet den här veckan är att jag inte ska köpa godis :) så räkna får jag börja göra veckan efter :P
 
ska väcka herr A nu, ska åka och kolla på sänggavlar:)
 
 
Kommentera inlägget här: