Ont i ryggen och ljumsken

Alltså seriöst min bröst är ENNNNNNORMA, vet dock inte om de är de som gör att jag har ont i ryggen, för det sitter svanken, kanske är vanligt efter förlossning. Sedan har jag ont i ljumskarna, de tror jag har att göra med att jag går riktigt nu och inte som en anka som när jag var gravid. Det känns som om ljumskan är för korta, det gör ont och är obehagligt. Blir ju inte så där kul att gå promenader när man får svin ont :(. Ska ha en sockerfri vecka nu efter påskveckan, blir intressant och se hur det går…. det spårade ur lite under påskveckan….läsk dracks i OOOFFANTLIGA mängder och det blev godis vaje dag:/ Har handlat lite barnböcker till trollet i dag och så var jag och hämtade ut ett annat packet till min älskling
De var bara för häftiga, älskar när det är lite tuffa saker
ny leksaken, han har börjat ta i saker lite mer nu och den här fastnar väl i någon av fingrarna hoppas jag:)
sedan behövs lite förvaring till alla saker som ligger slängda på golvet i slutet av dagen ( undra vem som slänger dem med tanke på att han inte är så mobil än….haha)
Kattis:

AaaAaasså varifrån kommer leksaksförvaringen på sista bilden??

Svar: http://www.brandsforkids.se… men om du goglar förvaringskorg från skip hop så hittar du nog den att köpa på flera ställen
Alex

C:

Älskar Elodie details! Vad spännande boken ser ut att vara, vart kommer den ifrån? :)

Svar: http://www.brandsforkids.se
han gillar verkligen att kolla på den för de är så mkt färger:)
Alex

Tackan:

Vilka härliga förvaringskorgar, vart har du köpt dem? Går de att hänga upp också?

Det blir nog bättre med brösten snart, jag har också stora och extrema vid amning men upplever att de liksom ställer in sig efter ett tag. Har aldrig lyckats hitta bra amningsbh!! Har du ngn bra??

Svar: http://www.brandsforkids.se det är förvaringskorg från skip hop… de har två handtag på sidan. nä jag har verkligen ingen bra amningsbh, hittar du någon då får du säga till
Alex

Kommentera inlägget här: