då var det över…...

Midsommar! Blev en lugn midsommar för oss, var med min föräldrar vid 12 för den vanliga sill lunchen. sedan på kvällen åkte vi till min vän för grill och gott. Hade min ätardag i går och jag åt väl för typ 100personer..hahah. På tisdag ska jag till Ullared , "värsta" semestern…haha..mamma ska ta trollet några timmar vilket blir skönt…att bara få vara lite själv. Fick ett mail om att det var 15% på babyland nu under helgen…så jag passade på att beställa hans ny bilstol (svindyr, men tydligen "apasäker") vill inte snåla med säkerhet, sedan kan han ju ha den fram tills han är 4 år :) Blev en grå besafe IZI kide i-size med lite solskydd etc. Förutom säkerheten tycker jag det är viktigt att han sitter skönt och man kan justera olika ligglägen under färden ( om han somnat).Han börjar bli för liten för sin briostol och jag tycker den ser så oskönt ut nu när han blivit större, sedan ramlar huvudet ner när han somnat ( har endast ett läge) vilket inte gillar.
Kommentera inlägget här: