Stora bröst suger!!

Seriöst min rygg är helt förstörd, de måste bero på mina enorma bröst i kombination med att jag bär runt trollet. Ska gå på akut massage i morgon, men jag tror inte det hjälper…AJ AJ…. längtar till jag kan operera bort dem :/. Var på Ullared i går ( trollet var med min mamma) Alltså det är ju löjligt billigt med barnleksaker, ska köpa dem där framöver ( får bunkra..haha). Men de här gången blev det bara förbrukningamaterial tvättsaker, duschsaker, strumpor,refillers till blöjhinken, blöjor, lite barn saker som MAM nappar, mjuka byggklossar, böcker… ja hela kalaset gic på 5400kr…ääääääää… halllåååå vad handlade jag igentligen. Men man får ju passa på att bunkra upp med sådant som är billigare där än hemma, de har ju ganska många bra märken på produkter. Men den här månaden blir det inte några sparade pengar..hehe.. herr A börjar få lite små panik. Inte nog med att jag handlade på ullared för 5400kr så var jag tvungen att betala han barnstol på 5000kr med……och snart närmar sig hans dop…. pengar bara rinner ut. Men till hösten blir det nog lite lättare att spara, stackars herr A….lika fort som hans lön kommer in går den ut…haha. Funderar på att köpa en hoppgunga till trollet,kommer nog ej köpa en gåstol ( har läst att det inte är något som "bidrar" positivt då den möjligen kan göra att barnet går senare) Men jag hade en sådan!!! och jag gick ganska tidigt, man får väl ta det med en nypa salt. Men jag vill ändå ha så lite stora prylar som möjligt hemma, speciellt om de bara används en kort period. Men en hoppgunga tar inte så mkt plats och de gör att han stärker benen, får dock vara försiktig att det inte inträffar några olyckor…har hört att det kanske inte är den "säkraste" leksaken. JAJA…. vi får väl se :)
Kommentera inlägget här: