Ett "Måste" till bebisen

Jag fick en babysitter till tripp trapp stolen av mamma, den är väldigt bra då jag kan ha med trollet vid matbordet då vi äter eller att han är med mig på samma höjd då jag fixar i köket. 
 
Men i helgen bestämde jag mig för att köpa en  babybjörn soft för han tröttnar i att sitta i den för tripp trappen efter en stund, men i den här så somnar han, då man gungar han lite i den. Helt sjukt skönt gung i den, nästan så jag vill sitta där själv, haha. Kan ha den i tre olika ställningar, han älskar den liggande ställningen och den är enkel att packa med då man ska bort...kanske lite dyr med värd varje krona (kanske går att hitta på blocket billigare). Min rygg kommer absolut att klara sig längre nu när jag slipper gå runt och vagga han i famnen hela tiden för att få han att sova :P
 
Kommentera inlägget här: