Ett tag sedan!

Alltså jag tycker knappt jag har någon ork längre, tror inte bara de har att göra med att jag bara är en tjockis, utan för att jag även sover dåligt. lilleman sover bra, det är jag som har svårt för att somna :( så trött på det. Tiden går så snabbt så det är löjligt, hallllååå det har snart gått 10 månader sedan min plutt kom till världen
han kom till världen hAb gick sin första 4 steg föra veckan, så snart springer han om kring:) Har lite ångest att jag ska börja kolla på dagis ...blä.... det är tänkt att han ska börja på dagis i början av september. Jag har då även tänk att börja jobb halvtid tills han tycker det är kul att gå på dagis, om han nu kommer tycka det...hehe
mormor hade tydligen inte vagnen med sig till Coop, så hon fick lösa det på annat sätt...hehe. Idag ska vi ner till stan och handla en vinteroverall, mössa å vantar... på min födelsedag...haha...alltså jag blir 34år hallllåååå det är 6 år kvar till 40år, det är faktiskt inte kul att bli ett år äldre nu för tiden
Kommentera inlägget här: