Philips 1 års kalas!!!

JA det var 20 personer hemma i vår lägenhet, man kan säga att det var rätt fullt. Han har lite väl mkt leksaker just för att vara ett år.. så jag önskade mig lite mer användbara saker också som vi ändå behöver köpa. Tårtorna gjorde jag själv med herr As mamma, nästa år kommer jag absolut köpa..haha...blev lite väl onödig stress.
tårta med fyllning av nutellachoklad, bärmousse, vanilj med hallon :)
Gjode en egen tårta till trollet med samma fyllning :)
Sedan gjorde vi även en stort marängtårtamed risecrisp, grädde och nutellavisp:)
många presenter älskar veklingen ryggsäcken..haha ..han gillar verkligen att ha den på. Farmor hade fyllt den med en liten termos och matlåda, stickade sockra...så nu kan ut och maja
Sedan fick han ett "vrålåk" en BMWbobbycar...de var pappa som hade bestämt att vi skulle köpa just den modellen ( sportmodellen)...haha.. tycker om att den har mjuksäte och tystgående breda hjul
han vet inte hur man åker fram än, bara bakåt :) Men han gillar å sitta på den och låta som en bil.
Sedan är det väl dax att börja med potta om ett tag...haha från mormor och morfar.
bilar å turtel, alltså jag tycker turelsgubben är så kul, den låter när man trycker på magen...tror mamma gillar den mer än trollet:)
ja det var mkt mer leksaker och kläder, men orkar inte visa allt...men SAKER har han nu!!
pappakärlek:)
mammas ALLT!!!
C:

Härliga bilder, verkar ha blivit en fin dag. Han har verkligen blivit stor er fina kille :)

Svar: ja han växer för fort tycker jag...:)
Alex

Kommentera inlägget här: