1700 kalorier

Ja .. 1700 kalorier kommer vara mitt intag av kalorier för ett tag, ingen ide att börja lågt då jag måste börja lugnt, samt att med den här stora kroppen så kommer jag ändå gå ner en hel del med den kalorigränsen. Sedan kommer jag försöka träna styrka 3 gånger i veckan. fuskade igång redan i går med träningen, har träningsvärk kan jag lova! 2015 kommer bli ett bra år, de kommer självklar inte bli enkelt ( som om jag inte visste det) men jag vet att det kommer gå :P. Jobbigast kommer så klart första veckan vara utan läsk, tror jag tycker det är jobbigast faktiskt, samt att äta var tredje timma. Intaget av kalorier är 1392 ( tänk vad mkt de gör på intaget då man skippar godis och läsk!!!...min svaga punkt) Började med tabletterna i dag med.....kul kul. ( mäter mig i morgon)
Kommentera inlägget här: