Apelsin!

Alltså kan apelsin rädda mig den här veckan!? hehe...I går år jag en jumboapelsin och nu i kväll med, behöver det .....en långsam avvänjning av godis och läsk :) Men det ligger en lindt choklad i kylen ( mörk choklad) och det råkade åka ner 20 gram av det i dag... jaja.. sådan händer. Hade tyckt det varit ett misslyckande för några veckor sedan men inte nu, för jag har ätit ganska regelbundet i dag och intaget av kalorier är 1432:)
så den här veckan blir det i alla fall två frukter om dagen:) I morgon blir det styrketräning.....Det som är väldigt negativt i dag är att jag druckit dåligt... skärpning. Kan inte fatta att de är tre månader till jag ska börja jobba lite. Börjar dock väldigt lugnt med en gång i veckan april och maj. Sedan jobbar jag heltid juni och juli( då är herr A pappaledig) Sedan kommer jag arbeta 50% under hösten... tror det är bra att börja lite lugnt med dagis om det går:)
Kommentera inlägget här: