Det var länge sedan....

Det var länge sedan jag åt dipp och morötter... glömt hur gott det var. Idag har jag inte tränat men totalt gå ca 3h, så rört på mig har jag verkligen gjort! Vi gick till babyrytmiken i dag, sedan var de full rulle hela 45 minuter då jag fick jaga trollet, han gjorde typ allt man inte skulle göra :). I morgon blir det mycket bakande, för på lördag firar vi att trollet blir 1 år den 27 januari. Ska baka två tårtor och kärleksmums, ca 20 personer kommer. Min önskan är att jag bakar så där lagom så nästan allt tar slut...haha ( annars får jag nog skicka med det som blir kvar till min bröder). kalorierna i dag blev rätt låga trots jag ätit thaimat, men de beror ju på mina långa promenixer idag:) 1053 kalorier ( men jag tror jag behöver spara lite till tårtan på lördag, haha)
linda:

☺ 27 januari är en fantastisk dag att fylla år på. Har alltid varit snö på den dagen. Åtminstone så länge jag kan minnas. I år verkar inte bli ett undantag här i Stockholm.

Svar: här var det snöstorm..haha
Alex

Kommentera inlägget här: