veckan som varit!

Glömde av bloggen i går de var så mkt i går:) veckan som varit har gått bra med kalorier har i snitt hamnat på 1500st/dag så jag är nöjd. Skönt att jag klarat en vecka, nu hoppas vi på en till har fortfarande ganska bra motivation och jag märker att de fungerar bäst när jag inte har några förbud. jag får alltså äta allt, men försöker komma så nära kalorigränsen som möjligt. Den här veckan på lördag ska vi fira att trollet fyller ett år den 27 januari, många i min familj åker nämligen bort på semester veckan efter. jag ska baka tre tårtor, hur tänkte jag där? kunde jag inte bara köpt dem......trött jag blir. har sagt till de flesta att jag ska göra dem, så nu har jag inget val...haha. idag har vi även varit och handlat egna handdukar till trollet, min mamma tjatar hal tiden om att de är så viktigt med rutiner och att att han måste ha en egen handduk att torka sig på efter han lärt sig tvätta händerna :) den är verkligen placerat på hans höjd...haha
Kommentera inlägget här: