......

Alltså de blir inte mkt på bloggen just nu, är helt slut när trollet går och lägger sig, han kräver en annan typ av aktivering just nu...haha

Har varit lite gnällig med då vi "förlorade" budgivning...förlora å förlora...klart vi kunde budat en bra tag till. Men vi var upp på 3,7 miljoner för ett renoveringsobjekt, lägga 1,5 miljoner till på att få det fint...hade varit lite väl mkt för det huset tyckte vi. Typiskt...om budgivare nr 5 inte varit med, hade vi fått det för 3,3 miljoner......JÄVLA skit!!!!!!! Vi bor hur lyxigt som helst, men helt plötsligt så har jag fått andra prioriteringar. Viktigast är att trollet ska få ett stort rum, en stor gräsmatta, kunna springa fram och tbaka mellan kompisar utan att jag är orolig över att han ska drunkna eller bli påkörd. Snacka om att man förändras med barn...allt jag hatade för några år sedan har jag nu och vill ha...haha ( skulle aldrig skaffa en v70.....eller hur!!!....det är min bästa vän nu...) Bloggandet kommer ni bara bli en dag i veckan nu.....börjar ju jobbat lite nu i april med...blääää
Kommentera inlägget här: