alltså kan fortfarande inte fatta att jag är gravid!!!

Jgg sitter här å dubbelkollar mitt gravtest, så jag verkligen inte kollat fel..... gogglar på om clearblue kan ge positivt falska resultat..... Herregud.... nu har lixom nojan slagit in. Enligt min app är jag i vecka 4 (3+6), så det är sjukt tidigt och vad som helst kan hända. Jag/ vi har däför bestämt att vi inte ska säga något förren efter kubtest om vi kommer så långt... vill helst inte säga något förren jag ska föda typ...haha
 
Så sjukt, för det som jag önskade så mkt var att jag till nyår skulle kunna skåla in med en bebis i magen........och  nu blir det verkligen så.... hmmm... va ska jag ha för ursäkt till att inte dricka skumpa...haha. 
 
I morgon ska jag min brorstjejs babyshower, de ska ha en flicka i februari... så kul att jag förhoppningsvis kommer få en knatte samma år:).
 
Var så sjukt ... jag satt i bilen å tänkte nu åker jag å tankar å köper ett gravtest så jag säker vet.... tänkte att jag skulle hålla mig till i morgon, men jag kunde inte. Satt på toan och glode på testet..... var ju först negativt...sedan kom pluset mer och mer fram...jag tror jag typ kastade mig från toan till förpackningen i köket för att verkligen dubbelkolla resultat... typ tittade bort flera gånger för ...gick tillbaka en stund efter för att verkligen dubbelkolla att jag inte intalat mig att det var ett plus. För det var ju inget superstarkt plus, men det var ett plus ( därav ska jag göra test igen efter en vecka).
 
vill bara skicka till tjockasläkten att vi ska ha ett syskon, men jag vet att jag måste lugna ner mig... för vad som helst kan hända första tiden. Skulle de inte bli något så orkar jag inte med att alla ska tycka synd om oss...
 
känslor nu... NERVÖS
 
 
Kommentera inlägget här: