ingen december present känner mig nere!

Alltså jag testade i v3+4, med ett tidigt test.... de var negativt.... vet att de var i de tidigaste laget. Men första gången jag var gravid så stod dev v 2-3  på clearblue, såg jag tänker att de borde ju visat något nu med. JAJA, de känns som han aldrig kommer få ett syskon, känner mig som en hemsk mamma... fy.. vill inte att han ska vara ensambarn... blir ledsen när jag tänker på det. Klart vi kommer försöka å försöka, men lusten i på noll... och de känns som de aldrig kommer att hända.
 
senare notering: lästa att clearblu testen visade  veckan från och med då man blivit gravid, inte när första mensen är alltså. det betyder att jag var i vecka 5-6 när jag gjorde gravtest med min son. Jaja , jag kanske var lite väl tidig..hopp finns väl även om det käns mini pini ........ tycker livet suger rätt allmänt. tydligen så börjar HCG inte produceras förren vecka fyra....fast jag vet inte, tycker de står olika över allt.
Kommentera inlägget här: