Ensam....

Man och barn har dragit på semster och är med svärisarna. jag..... måste jobbar en vecka till:(
 
Veckan som gått har gått ganska bra, druckit och ätit mat till lunch ( då utan kolhydrater typ)
Men i dag gjorde jag en fuling. I bland när man är hels själv(vilket sällan händer) vill man bara i soffan å se film, äta godis och pizza. Och i dag blev en sådan dag, ränt skönt.... är helt slut efter den stressiga veckan.
 
MIn dricka har kommit, handlade för ca 2 månader. Det bästa är att den här veckan jag jobbar är jag helt själv och behöver inte vara runt mat:) vilket gör det enklare att börja helt och hållet på helfart ( hoppas jag...haha)
tänken är att börja i morgon, så skönt att man inte behöver ställa sig och laga mat när man kommer hem från jobbet, det gör rätt mkt första veckan när man går på helfart ( den veckan e så jobbig). Finns lixom inga frestelser som dinglar framför ögonen.
 
tacken är 3 veckor helfart nu strikt. sedan ska vi nog ha en grillfest och då äter jag nog kött å sallad typ, sedan forsatt drickande. Får lixom dricka upp de där köpta drickorna. sedan känns det som jag börjar närma mig hösten och då är det dax att börja med bebisverkstaden, så det känns som man får öka på lite nu. de har ju varit lite i vilande lägge senaste veckan, inte gått in för det 100% då jag inte varit så motiverad, utan bara stressad. Men nu är det bara en vecka kvar på jobbet sedan är det SEMESTER!!!!
Kommentera inlägget här: