bröllopsdag!

I dag har jag och p pappersbröllop :)
 
 
 blev inte så mkt firande hade 100saker att göra, vi fick i alla fall gått på bio idag...all egen tid är lyx.
Ätit massa gott  i helgen, allt jag inte får äta haha...och inte ätit på reglebundna tider heller. Känner att det är helt oki, ass trött på att bara dricka nu. Dock känner jag av direkt att kroppen inte mår bra när jag äter socker och för mkt kolhydrater.....de har lixom blivit pizza och kolla i helgen...massa gott
 
Nu behöver jag en pause från drickande och kör på strategin som jag hade innan jag blev gravid första gången ( hoppas dock på att jag orkar en helfartskuri aug/sep på 4 veckor) .LIFESUM ( eller tidigare shapeup )...dax å börja råkna kalorier, dvs jag får äta ALLT!!!!. Eftersom jag har PCO som mår kroppen bättre utan socker och väldigt lite kolhydrater, så jag ska ändå försöka ha så lite av det som möjligt i min kost. Men viktigast är att jag får äta allt, vilket känns skönt....kommer nog ändå slänga in en nutrilett ibland när det är stressigt, för att jag äter var tredje timma är viktigt.
 
aträningen blir också väldigt viktig nu när jag äter mat, komihåg att jag tränade som en lite tok( gick promenader) så de ska jag börja med....spännade...redo för nästa kapitel. 
 
Snacka om att man blev peppad när man såg finalen av bigest loser:)
Kommentera inlägget här: