Lite Lat

Alltså ag har grjejat från morgon till kväll i dag, över allt och ingen stans...... dragit upp stora lagerbuskar på trädgården :) helt slut. Men när man grejear så mkt så glömer man bort sig själv och blir till och med lite slapp med att få å sig korrekta grejer.
 
Så det blev bara tre drickor och en hel del osalatade cashenötter ( tror inte jag ska ha osalatade nötter hemma)
 
Jaja... annars ser jag framemot att det är typ nästa vecka på flytande med, sedn kommer jag nog börja äta lite veckan då midsommar är för jag vill inte att magen ska få ett fnatt.....
 
Efter det så jobbar jag två veckor till och så är de semster.... och under den perioden så ska jag bara äta mat, ingen dricka alls ( bara i nödfall om jag inte hinner få i mig mat).....sitter å kolla lite på alternativ mat, istället för potatis , pasta,......dock kommer jag självklart äta kolhydrater under min semster ( i lagom mängd)
 
Det är lixom inte semstern 1 gågn om året som gjort att man gått upp utan, de övriga 11 månaderna på året:) Men måler är ju ändå att jag ska stå stilla under min semsterperiod, för att sedan ta ett stort kliv i aug igen:)
Kommentera inlägget här: