Dag 6...skitdag

De har varit kaos på jobbet i dag, var helt slut när jag kom hem ...och på dåligt humör.
 
Jag fick verkligen tvinga mig till träningen i dag, ingen lust, men de hade nog varit kaos om jag varit hemma...var på så dåligt humör.
 
I dag känner jag mig bara fet och ful...och tycker viktminskningen går så långsamt ( fast jag vet att den har gått väldigt snabbt), Men jag har bara en låg dag helt enkelt... sedan har jag ju min röda vecka( tror jag) och då är man väl inte heller på topp. Från å ha blött extremt mkt till väldigt obefintligt sedan jag började gå på pulver i februari så är de faktiskt svårt att säga om jag har mens och även veta om jag har ägglossning....jaja...de får bli ett senare projekt å titta på igen.... men nu är de ju bara fokus på å tappa så mkt vikt som möjligt till hösten, så P får ett syskon.
 
i dag blev de bara tre drickor, bajs helt enkelt för jag ska ha fya ;(
Kommentera inlägget här: