Dag19

Alltså måste säga att de är otroligt skönt att ha en lite slappare månad. Slappt kanske är fel ord, för det är det ju inte. Men de är rätt skönt att jag kan äta om jag känner för det. Sedan passar de så bra med flytande på dagen då det är så stressigt på jobbet....värre blir väl det sedan när man ska få in rutiner i sin stressiga vardag.
 
 
Idag har jag varit på NK och åhlen och handlat smink, håller på att bygga upp mitt sminkföråd igen... var ju ändå ett bra tag sedan man sminkade sig. Har glömt hur kul och fin man länner sig. Även om jag inte använt smink på ett tag så gör jag i alla fall min fransar varje månad och min naglar, så jag ser ändå hyfsat pigg ut. Min fransar kommer jag nog aldrig kunna sluta med....hehe
 
De blev i all fall ett rött läpstift och röd penna från Chanel och en fundation från Dior....så snygga...och tyvärr så dyra,...haha... så jag får köpa de andra delarna när lönen kommer. De dyrt å börja ta han om sig...:)
 
frukost:dricka
lunch: dricka
mellanmål:drick
Middag/mellanmål: 2 nävar osaltade cashenötter
Kommentera inlägget här: