Ibland är det bra att vara lat:)

Alltså... jag var så sugen på våffla med grädde och blåbärsylt....Det är oki att äta de på min slappis månad, tänkte jag ( även om det är en del kolhydrater). Åkte till affären handlade allt, samt plockade ut min mans paket från posten.......åker hem...... tänker i bilen " vad jobbigt å plocka fram våffeljärnet...de blir massa disk...blabla" av ren lathet orkade jag inte göra några våfflor när jag kom hem ( snacka om att min man blev besviken...haha)
 
Dagen var ändå rätt oki, inte småätit massor som jag gjort under helgen..... min mål var tredje timma är väldigt väldigt viktiga har jag märkt.
 
frukost:dricka
lunch: köpt thai mat ( tog buffe....då skippade jag ris och rätter med koksmjölk...dvs lite fet och inga kolhydrater)
Mellanmål: dricka
middag: ölkorv och en handfull osaltade cashenötter ( hmmm dax å sluta köpa dessa saker)
 
 
Söndagen var också rätt soft " råkade" åka till stan och handla smink för 2000kr i går, kunde inte låta bli. Blivit helt besatt av bland annat läppstift. Blev massa smink från dior ( konstigt att så fort man börjar gå ner massa kilo så börjar sådat bli kul igen). Att sminka sig när ansiktet ser ut som en "kokosboll" är lixom inte så kul, nu börjar jag få ett mer "normalt" ansikte.
 
Sedan passade jag på att bunkra nutrilett för min kommande månad på helfart. Sådan tur jag hade att de har 30% rabatterbjudande på deras hemsida för kunder :)
 
Dagen i går var också bra matmässigt
 
frukost:dricka
lunch:drick
mellanmål:dricka
mellanmål: en ölkorv
middag: sallad med gurka och fetaost
 
 
P.S... de blir nog våfflor i morgon i alla fall...hehe
Kommentera inlägget här: