konstigt!

GYn sa ju att jag skulle ta ett ägglosningstest om ca 4 dagar, efter jag var där i måndags. Tog ett på frdag morgon vi 8 som var negativt, tog sedan ett på kvällen klockan 8 som var positivt. Sedan tog jag ett nu i morse å de var negativt, alltså tycker de där med stegring är konstigt att de går så olika snabbt från gågn till gång. Saken är den att jag vet ju ändå inte om det har släppt något ägg, även om jag fått positivt ägglossningstest.... blir så trött...man vill ju lixom veta att de har släppt ett. 
 
Eftersom när jag var där i måndags så var bara ägget 10mm, så han var inte säker att de skulle bli något....därför är jag ju inte direkt positivt inställd den här gången.... jag ska trippeldos nästa gång....hoppas de ger större blåsor då..suck vad segt det här är. Jag känner även att jag måste försöka vända den negativa inställningen jag har ( vilket beror på att jag e rätt nere).... inget gr lixom bra, mat, vikt, jobb....... måste föröska fokuser på att må bra igen.
Jw:

Kram på dig! Hatar ägglossningstest! Förstår mig inte alls på dom.
Hoppas att humöret vänder snart, testa att äta D-vitamin nu under den mörka hösten. Funkar fint för mig ♡

Svar: ja jag har faktiskt börjat äta det
Alex

Kommentera inlägget här: