kort promenix!

Lite besviken över att promenixen bara blev 37 minuter i dag efter gruppmötet. MEN SERIÖST.... hade verkligen behövt en Pannlampa för att hitta tillbaka till bilen :/. Det är verkligen otäckt att gå på de vägar som inte har lampor. Sista biten ca 200 m till bilen var det verkligen helt svart ( och nu är jag en tjej som är uppvuxen med skräckisar) så jag kan lova att jag hade brådis sista biten....haha
 
Nu börjar även mitt lilla november projekt, dvs mindre promenixer och  styrketräning istälet, tur det!!!! Är bara lite rädd  för att jag inte ska tappa vikten lika bra då jag börjar med styrketräning, men jag måste i alla fall testa en månad. Mötet gick bra i dag, får ta mer om det en annan dag... maten har också funkar bra.
 
tjing tjing
Linda:

Märker du att vikten inte trillar av så kanske du kan köra lite längre uppvärmning och kombinera styrkan och kondisen på gymmet? Så slipper du ut i mörkret

Svar: ja... vi får väl ser hur de slutar:)
Alex

ZtorZillen:

Har du ett speciellt träningsprogram eller kör du olika varje gång?

Svar: nja.. jag kommer köra de stor muskelgrupperna, så de förbränner mkt energi ;) så ja man kan väl säga att jag kör samma program som jag gjort själv. kommer bara köra det under november.... bör jag orka ;)
Alex

Steppan:

Jag tror det kommer gå fortare nedåt med gym , iaf i början :)

Svar: ja de ska bli kul å se, börjar på måndag.
Alex

Kommentera inlägget här: