trötttt!

okrar inte packa. kom hem efter en katastofffff dag då fröken F skulle gjort min ögonfransar, de slutade med att hon fick ta bort allt.....gjorde svin ont och nu ser jag för jävlig ut. :(<fick åka för bi ICA för att fixa en billig mascara, så man i alla fall kan SE att jag har ögonfransar ( fröken F är ny på fransförlängning..... hon får nog öva lite mer innan jag går till henne igen)
 
Maten har gått bajs, fast inte helt katastof
 
intag av kalorier blev 1665 ;(
 
 
ska upp 5.00 på morgnen för att packa  ....bläääää... sedan åka till landvetter 5.30 .... så trött ska sova u så jag orkar komma iväg i morgon.
 
natti från en sur franslös tjockis.
Kattis:

Nej så jääääävla surt att det fuckade ur nu också.. när man är iväg vill man ju ändå vara extra snygg, eller det kanske bara är jag?! haha
Men du har det nog fett bra ändå :) trevlig resa o trevlig helg!

Svar: tack!
Alex

C:

Åhh, gumman va´trist det är när det känns som om allt går åt pipan :-(
Men du ska se att det vänder snart!

Nya tag o kul för dig med en liten resa :-D

Fokusera! Det gör jag just nu o det fungerar ;-)

Kram på dig ♥

Svar: yes, nu är det fullfart 3 månader framöver
Alex

Lena:

Men varför fick hon ta bort allt? Vad var det som inte funkade? Varför satte hon inga nya? Tråkigt...

Svar: prövade min kompis och hon är ny på franssörlänging, det fans ingen tid till att sätta nya för jag var tvungen att åka. men jag ska fixa nya snart igen, vill bara se att franasarna bli oki igen ( min riktiga alltså). Men då funderar jag på att gå till hon jag gjorde sist, så min kompis får öva lite mer själv först
Alex

A:

Jag gjorde ögonfransar i fredags.
Så fint och pigg ser jag ut

Svar: ja de blir verkligen snygga :)
Alex

Kommentera inlägget här: