en psyko uppdatering

I dag var nog den värsta, blev så arg på herr A att jag drog min mac i vägen och gjorde ett hål och sedan skrek och grinade helt hysterikst.... ska man fullständigt bryta ihop innan han fattar att jag inte orkar mer. Han sov till 15.30 i dag.... halllllåååå?!!!! badrumet gör inte sig själv....jag kan inte ha det så här, även om han är utarbetad, då får vi väl ta in någon som gör det klart!!!!! vill inte må psykodåligt och rasa upp i vikt igen... hela veckan har varit skitmat på skit, även i dag... vill inte vara i lägenheten. Ringde till och med mamma och sa att vi inte skulle komma på påskmiddagen orkar inte det, orkar inte ett skit.
 
Vi pratar inte med varandra....just nu är han i badrumet och kaklar...och jag hatar han! PÅ RIKTIGT, fan enklara å leva själv ......... ( varför utsätter han mig för sådant när han vet att jag inte fixar stress just nu, jag måste fan ha ordning hemma när det är "storm" på jobbet)
 
tur att det inte blev något märke på min mac ( jag brukar vara väldigt rädd om min saker). Synd om väggen bara, blir att spackla och måla .
 
 
hej å hå från psyko blå!
Eleonor:

Ett argt inlägg, ibland är man arg, frustrerad, stressad och allting på samma gång. Man vet inte hur man ska ta itu med alla känslosvallningar man får. Försök att lugna dig, varför stressar du över badrummet? Ska ni sälja osv?

Kattis:

Ja men ni får ju ta in någon som gör det åt er, är det mycket kvar? Det verkar ju slita sjukt mycket på er nu och så ska det ju inte behöva vara :(

Svar: jo helt sjukt, inte värt det faktiskt, men nu är det som det är och snart slut
Alex

C:

Åhh, så trist att höra att det inte är bra.... Förstår verkligen känslan av att om det är mycket på jobbet då vill man ha lugn, ro och ordning hemma! Och tvärtom - man orkar inte ALLT och hur mycket som helst :-(

Sen att ha en man som tar på sig saker som du sedan får slutföra... inte bra.... Försök säga ifrån! MÅSTE han vara ordförande?? Ta upp i styrelsen att det just nu inte funkar - de kanske förstår....
Om ni har råd, lej bort det sista på badrummet - eller be vänner/släkt om hjälp! Ni går snart in i väggen....

Vill inte att du/ni ska må dåligt, försök hitta tillbaka till lugnet... Inte lätt jag vet men försök iaf.

Kram ♥

Svar: snart är jag tbaka
Alex

Kommentera inlägget här: