Alla ska inte få ha barn!

Alltså jag har läst så mkt skit den senaste veckan om tragiska saker att jag har lipat flera gånger… och jag vet faktiskt inte varför det blir så, försöker verkligen låta bli att läsa sådant jag blir ledsen över. De började med att herr A skulle visa ett klipp på en helt sjuk kvinna som misshandlade sitt barn… vet inte varför jag sa ja… för jag kunde bara kolla 10 sekunder innan jag började storgrina. Det var ett ganska känt klipp som jag inte vetat om, som tydligen spridits över hela världen. Det var en mamma som misshandlade sin unge på 8 månader!!!!!!! ungen bara låg helt hjälplös på golvet medan mamma slog ungen med stor jävla kudde…klarade inte å se mer för jag började grina…ungen bara låg där skrikandes hjälplös på golvet…tydligen slog hon ungen med fler saker…men jag klarade inte att se mer( tror de var i Vietnam, hon sitter tydligen i fängelse nu). Vilka jävla sjuka människor…. de ska fan inte kunna bli gravida…sjuk jävla mamma…skulle skjutas på riktigt tycker jag. Kunde inte sova på natten på grund av videon ( de lilla jag såg) den bara gick runt i huvudet…..jag började tänka på hur många bebisar faktiskt råkar ut för misshandel och övergrepp och där inte rapporteras eller upptäckts, säker väldigt många…så hemskt :( Dagen efter läst jag i Aftonbladet om en man som misshandlat sin 6 månaders bebis typ brutit nyckelbenet en gång och en annan gång revbenet i SVERGIE…vad fan är det för sjuka människor…DE HAR VERKLIGEN INGEN RÄTT ATT FÅ SKAFFA BARN, önska faktiskt att de som gjorde sådant mot barn fan var sterila eller skulle steriliseras…eller skjutas ( ännu bättre). Sedan så läste jag en annan blogg där någon blivit av med sin för tidigt föda bebis efter en operation för barnet fått tarmvred…..lipade också som en gris, vet inte vad jag skulle gjort om mitt troll gått bort…får ont i hjärtat och kan inte andas bara tanken av det :( De är verkligen så mkt skit i värden så man blir ju fan deprimerad om man skulle ta in allt, men det är fan inte rätt att folk som skulle bli världen bästa föräldrar försöker och försöker för att få barn, men andra jävla barnmisshandlar skiter ut ungar lika ofta som de går på toa. Jävla skitvärld vi lever i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kattis:

Så kan man tänka att vafan, varför har dom här SVINEN fått barn när det finns massa människor som är ofrivilligt barnlösa? Som säkert hade blivit fantastiska föräldrar om dom fick chansen.

Stackars barn alltså <3

Sanna:

Håller med, det är så orättvist på många sätt!!

Men samma sak med djur - en del behandlar sina djur som skit utan att någon verkar bry sig! Men tydligen så är det okej att låta sin hund sitta hemma hela dagen, ensam i en liten lägenhet eller i en varm bil..

Kommentera inlägget här: