räkna kalorier!

Yes ! imorgon är det dax att börja räkna kalorier igen, dax att ta tag i vikten igen. Hat tänkt att hoppa på viktävligen som "köttbullen" har om några veckor, då de drar igång en ny…hoppas jag.

nä nu när jag är mamma ledig ska alla kilorna bort!!!! eller 90% i alla fall..haha
Tackan:

Det är aldrig för tidigt att få goda vanor efter förlossning men va snäll mot dig själv.

Svar: jag börjar lungt, annars tröttnar man. den här veckan skiter jag vad jag äter men räknar kalorierna, bara för jag ska få ett hum om hur mkt jag trycker i mig, nästa vecka sätter jag ett kalori mål :)
Alex

Eleonor:

Jag hoppas det kommer gå bra för dig, börja inte med att äta FÖR LITE. Det är lättare att hålla sig från sötsaker och mindre bra mat om man äter lite mer av riktig mat :)

Jag läste inlägget om förlossningen, skrämmande! Jag tycker inte att du skulle ha varit så målande om förlossningen för nu blev ju jag rädd också :P

Svar: nja..de vr så jag upplevde det :) jag blir mest irriterad över folk som inte kan berätta exakt hur det var utan säger att det inte var så farligt. jag vill hellre att folk berättar exakt så man vet vad man har att vänta:) men det är ju jag haha….. men som sagt det gick ju och jag gjorde det…så då kan vem som helst göra det. Och jag hade faktiskt gjort om det …..
Alex

Kommentera inlägget här: