Glömt mig själv:(

Seriöst fattar inte vad jag sysslar med att gå ner i vikt går inget bra just nu, ätit skit varje dag hela veckan och vågar knappt ställa mig på vågen. I går åkte jag förbi gymmet, blev helt deppig och tänkt….fan kommer jag aldrig mer kunna ha några klasser mer….. ska jag vara så här fetttttttt…varför gör jag inget!? Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt inte haft någon motivation, har lätt "förträngt" att jag är fett ( hur man nu kan göra det) genom att bara fokusera på min son och alla saker kring han…..Men i går så slog dig mig att jag faktiskt är ganska deppig över min tjockis situation och att att gå ner i vikt nu egentligen är ganska enkelt jämfört med innan. Jag är en allt eller inget person, när jag inte kunde köra på 100% igen för att amningen ej funkade så blev det typ inget, måste fan sluta med….. varför kan man inte köra på lagom!??? Jag måste sätta upp tydliga mål igen, jag måste få in rutiner, jag mår som bäst när jag har rutiner……När jag kommer tillbaka om ett år till jobbet vill jag vara normalviktig jag vill åka till London 2015 normalviktig, men för att jag ska kunna nå de målen så måste jag ha väldigt korta och realistiska mål annars tröttnar jag och ger upp. Nu har det gått en månad då jag egentligen skulle gått ner ca 3 kg, men nä… på måndag har jag absolut gått upp 2 kg :( Träffade en vän som jag inte ätt på många år, hon hade blivit tjock och vad gammal man ser ut när man är tjock…hur fan ser inte jag ut då!!!!????!!!!!!! Så jag har en plan och jag ska fokusera, börjar i morgon. Jag kommer börja med mina vecko mål ett tag för att komma igång. Den här veckan. 1. 4 promenixer på 1h 2. dricka 2h liter vatten. 3. salladsvecka ( rena kroppen lite) sedan när ryggen är lite bättre så kommer min pumpvikter upp igen, gissar på att trollet kommer få ligga och titta på en mamma som tränar lite då:) såååååååååå… ingen kul vägning den här måndagen, men jag kan lova att det kommer bli roligare nästa måndag:)
Kommentera inlägget här: