.....tankar

Vet inte vad jag ska skriva...kom inte ihåg när jag var så här sjuk sist. Herr A åkte iväg med trollet till farmor och farfar över helgen så jag kan få bli frisk här själv....är snart en vecka jag varit helt utslagen. Stackarn trollet hade de först måste ju varit värre för den skritten å ha det, med den lilla kroppen. legat i sängen hela dagen i går, blä....har inte gått upp än heller. ................................................................................................................................................................................ Trollet bara växer och växer han är rätt lång för att var ett år 79cm, han lyckades öppna ytterdörren i veckan...blev helt paff..haha. Han är även mästare på att stöka ner, hittade min yttersko i duschen i går,,,,,,,jag har en del tankar. I går så kom en bebis till på FB, helt otroligt det är en tjej i vår mammagrupp som råkade bli gravid igen ganska snabbt...så nu har hon en ettåring och en nyfödd...haha..två små pojkar. Sedan är det en till i vår grupp som ska ha barn i sommar då blir hennes barn ca 1 1/2 när deras barn är nyfödda, fast de tror jag inte var någon "olycka" om ni förstår vad jag menar. Jag tror hon är lite äldre än mig och klockan tickar om man säger så.....själv känner jag med att klockan tickar....jag blir stressad när alla får barn helt plötsligt VARFÖR? är det för jag med vill ha en till, för de vill jag, men min plan är ju att de ska ske 2016 ( som om det går att planera hahah). Jag tror också jag är rädd för att de kanske inte kommer att bli någon bebis 2016, tänk om det inte funkar...borde vi sätta i gång nu...jag är ju ändå 35 snart.....tick tack...tick tack.... ja ni förstår jag är stressad för jag vill ha en till, men rädd för att de kanske inte blir någon mer. Jag ska inte ljug jag tycker det är sjukt jobbigt att vara mamma, alla måsten, alla rutiner så måste has för att trollet ska må bra,,men den kärleken man får de jobbiga i slutänden att blekna ändå.........blä har en depp dag i dag
Leah / hael:

Det kunde varit jag som skrivit det sista. Om Åldern, om att skaffa syskon, när är det rätt tid?
och som du skrev "det är sjukt jobbigt att vara mamma, alla måsten, alla rutiner ,men den kärleken man får de jobbiga i slutänden att blekna ändå"

Kommentera inlägget här: