V26

I dag är jag i V26 går in vecka 27 imorgon, det går snabbt... mkt på grund av att det är tokstresigt på jobbet. Alla värden är bra utan järnet.....har slarvat med dett på grund av att jag blir så kass i magen. Men iveckan när jag var hos barnmorskan så va mitt värde 30 och de ska ligga över 60....inte konstigt att jag är svin trött hela tiden och inte orkar något. Började med järntableterna i torsdags, min mgae har redan pajat...hemskt.... typ som jag ska förlösa ett barn varje gång jag går på toa.
 
HAr haft myckt graviditetsymptomer som e kassa... hade inget när jag väntade P. Nu har jag foglossning, svårt att andas, bli anfådd för inget..... kan verkligen säga att det är skillnad på graviditet. Men det är inte så så konstigt jag är tjock och otränad, men vin första graviditet var jag tjock och tränad....haha
 
I dag ska jag boka en familje resa till florida till mars 2019, lite jobbigt å boka en sådan dyr resa innan bebisen kommit, man vet ju aldrig vad som händer...jaja i värsta fal får väl jag ensam stanaa hemma med han. Vi är 6 vuxna och två barn som kommer åka, så det är skönt att vi är fler vuxna, tror inte jag vågat åka med två små barn annars.
 
Vi ska vara en vecka i orlando, en vecka på sanibel oc en vecka i miami....   får redan ångest över hur mkt pengar de kommer gå...haha
 
Men just nulängtar jag bara till 27aug då vår Erik August Alexander ska kommma....ja tre namn.... tradition i familje att ha det...haha
 
höres
Kommentera inlägget här: