Seriöst......

Alltså allt är kaos hemma och jag orkar inte göra något, känner mig även stressad över att jag forfarande inte kommit i gång med pluggandet. På måndag måste jag sätta igång på riktigt, annars kommer jag aldrig klara tentan. :(
 
Känner mig gällig och otacksam, vilket jag inte vill göra. Jag ska ju vara tacksam för allt jag har, bebis påväg, ok ekonomi, snäll och go pojkvän etc. men jag är värsta gnällkärringen. Läser många blogga och det är många som fått graviditetsplus, vilket i roligt. Sedan är de fortfarande många som kämpar för att få en liten. Tycker ibland att saker är så orättvist varför ska en del få kämpa så mkr för att få ett barn, när andra bara kan trycka ut dem som på löpande band och då kan de inte äns ta hand om barnen..... helt otroligt.
 
50 dagar kvar till trollet kommer och de är så mkt kvar att fixa i lägenheten, men jag orkar inte.... orkar knappt julpynta. Har hängt upp två julstärnor, vet inte om jag orkar fixa gran... vi får se. Sedan är det verkligen hur stökigt och äckligt här hemma. Saknar får städhjälp som vi hade tidigare, nu städare vi ju själva och de går sååååå där.... vi är verkligen lattttttaaa.
 
Våra sänf möbler har kommit nu, så fint blev det..... tog hundra år att hitta de sakerna jag ville ha, men nu är de på plats. Men självklart fattas det en del saker , ska ta kort när allt är klart :)
 
Har ätit supermkt godis i veckan, inte så bra och levt på lussebullar och julmust....hmmmmmm
 
I dag ska vi på 60årsfest, Herr As pappa fyller år.... kommer massa fok och jag har ingen lust, är trött och gnällig orkar inte vara social. Sedan har jag börjat irritera mig på allt och alla, de måste ju vara hormonerna eller?
 
De ringt just från storeken och sa att min vagn har kommit:) men Alla tillbehören har inte kommit, så vi hämtar nog ut allt när de kommit in...........ööööööööö.... vi har inte köpt spjälsäng än.....herregud är det verkligen bara 50 dagar kvar?!?!?!.......
 
 
jaja... hör senare
 
 
 
C:

Visst är det galet? Tyckte man köpte så mycket grejer i början men nu börjar man få panik över det man inte hunnit med ännu!

Svar: jo, man har ju inte så mkt ork nu heller att fixa tycker jag
Alex

Fertilitetsresa:

Jösses! 50 dagar??! Vad fort det känns (för en annan) att det har gått!!
kram

Svar: ja de har gått fort:)
Alex

Kommentera inlägget här: