Bästa julklappen någonsin!

 
 
 
 
 
 
alltså jag är gravid, vågar inte tro det själv....( så jag kommer nog göra om testen igen om en vecka!!)
 
 
Jag sitter å gråter för mig själv, hahah. Min man och son är i Uddevalla för jag måde så kasst i vecka rent psykiskt.... trodde det var mensen som var på g ( blir väldigt deppig då). samt att det negativa resultatet på gravtestet i onsdags gjorde att jag verkligen inte ville inte gå upp ur sängen.
 
Men som sagt  man testar ju och testar tills den röda gubben dyker upp, ska igentligen få den i morgon... men jag kunde inte hålla mig. Haft så konstiga känningar i typ livmoderstappen ( de sticker lite ibland), samt att jag haft lite konstig flytning..... Men det som gjorde mig extra misstänksam var att jag INTE hade ont i brösten... de brukar jag få 1-3 dgar innan mensen kommer. Vet ju hur det är ....har alla gravsymptomer och då har man inte varit gravid, så mkt sitter ju i huvudet.
 
Jag vet inte vad jag känner, helt ärligt är jag rädd... rädd att jag inte är gravid eller att något är fel. Men jag är glad ( fast jag är rädd).......Det ser i alla fall ut som jag fått min julklapp, mest glad är jag över att min son ska få ett syskon.... han blir inte ensamt barn. Herregud de kanske kommer en kanske bebis i september 2018..... känner mig tacksam<3
Kommentera inlägget här: