VIKTEN! etc.

Det har faktiskt gått bra ( vågar man skriva det här, för då blir det väl en skitvecka nästa vecka. Nästa två veckor har jag fixat utan godis:)…oki… jordgubbar och grädde har det blivit några gånger men det var helt oki. Har vägt mig varje måndag, men inte orkat notera det här i bloggen för jag varit så trött på jojo upp och jojo ner… kul lista lixom. Men i morgon har jag en äter dag, så då kan de nog slinka ner lite godis och annat skräp, ska baka en kladdkak till i morgon :). Men sedan är det som vanligt. Jag och en vän har bestämt att vi kör på och så bestämer vi ätardagar tsammans, så nu har vi än i morgon. Tycker en ätardag på två veckor är ok, har man de varje vecka så kanske man pajar hela veckan resultat. jaja….. vi får väl se hur de går vi börjar lungt annars går det väl åt helvete igen…. Har mens nu ingen hit, fast jo jag är tacksam att jag har den regelbundet för då vet jag att trollet kanske kan få ett syskon till längre fram. Vet inte hur det är med PCON, eftersom läkaren sa att den kunde komma tillbka när jag får min mens….får väl kolla upp det längre fram. Det spelar ändå ingen roll nu om jag har fått tillbaka den för jag kan ändå inte ta några tabletter nu när jag ammar. Så jag kollar upp det när jag slutat med amningen och får börja ta tabletterna då i så fall, får kämpa på nu ändå vill komma under 105 innan Phlips dop, som är i september. Så pinsamt hade sådan brådis i morse när jag skulle lämna han till mamma ( skulle till stan och göra naglarna och fransarna) att jag glömde ta på min en binda….ÄÄÄÄäääää halllååååå…. fatta att man hade panik när en vän berättade att hon såg att jag "läckt" på nagelsalongen…..IIIIiiiiiiii… vad fan gör man. Som tur var hade en person en tampong som jag kunde låna…..men man kände sig ju kappast fräsch med fläckar på byxkorna. Som tur var hade jag en lång kofta som kunde dölja allt, men seriöst…….snacka snurrrrrriiig… det som jag hade i huvudet var att jag var tvungen att få med mig trollets saker till min mamma. Naglarna blev lite vulgo idag med, inte så starka färger dock…. men min älskling tycker om dem, han tittar på dem hela tiden:) Men snart är det dax för det vanliga ( franskt)….fast jag ska nog bara ha blå naglar en gång till innan :P
Kommentera inlägget här: