Ett tag sedan...

Alltså det var ett tag sedan jag skrev, varit mkt tankar just nu och lite orka. Vad tänker jag på? jo syskon till trollet och hus...sa vi köpa hue eller bygga hus. Bostadsmarknaden är ju körd i botten...låga räntor och bostadspris gör att du få köpa skithus till fler miljoner i göteborg:( Sedan är var ska vi bo, jättesvårt tycker jag...men jag längtar bort från stan jag vill till naturen, de ska vara lugnt och barnvänligt, med bra skolor och bra kommunikationer. Tror jag blir knäpp av allt tänkande, det är så mkt pengar när de kommer till hus...( illa fall här i göteborg). SYYYYYYYYSKON......när ska vi skaffa det ?( att jag ska bli smal innan ett syskon kommer, äääääää då kan vi vänta bra länge). Jag vill att de ska vara ganska nära i ålder, så då kanske vi får börja jobba på det nu i så fall...för så enkelt är det ju inte att få de små änglarna. Vem vet vi kanske inte kan få mer......Sedan ska jag ju orka med...barn och jobb :/....jjajajaja
Kommentera inlägget här: